2011. január 29., szombat

DIY Rag&Bone Campaign

Ahelyett, hogy egy profit alkalmaztak volna, hogy csinálja meg a reklámanyagukat, Marcus Wainwright és David Neville egy digitális fényképezőgépet adott Abbey Lee Kershaw-nak, Edita Vilkeviciute-nek, Sasha Pivovarova-nak és Lily Aldridge-nek és megkérték őket, hogy csináljanak magukról képeket Rag&Bone ruhákban - teljes művészi szabadsággal. "Mindig is megihlettek minket a bemutatóinkon szereplő lányok," mondta Wainwright. "Ahelyett, hogy azt csináltuk volna mint minden másik márka, és felkértünk volna egy menő fotóst, aki tökéletes képeket csinál, azt gondoltuk 'Adjuk át a lányoknak az irányítást.' Azt szerettük volna, hogy valós legyen." És mennyire igazuk van. Ilyen reklámkampánya biztos, hogy senki másnak nem lesz!:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...