2011. március 26., szombat

Let's play a game!

Kedves J'adore Street Styleosok!

Mint láthattátok úgy döntöttem, hogy beállok a bloggerek társaságába, csatlakozván a 2 divatguruhoz.
Én is a fashion world szerelmese vagyok, akárcsak ők, de mint tudjuk a divat nem csak a ruhákból és egyéb kiegészítőkből áll.
Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy a XXI. században élünk és ezáltal a sminkelés és szépségápolás ezer meg ezer formájával találkozhatunk. Én ebben leszek a szolgálatotokra, és igyekszem minél több ötletet és női praktikát megosztani veletek, amik a hasznotokra válhatnak! :)

Elsőként, íme egy játék az L.A. Makeup jóvoltából, ami remek lehetőséget nyújt, hogy olyan forradalmian új termékekhez jussatok, amelyek még a boltokban sem jelentkek meg!
Csupán annyit kell tennetek, hogy megosztjátok a facebook adatlapotokon és bíztok a szerencsében!

Ugyan a szavazás értelmében az első bejegyzésemnek egy FOTD - napi sminkek kellett volna lennie, de úgy gondoltam, hogy minél előbb meg szeretném osztani veletek ezt a remek kis lehetőséget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...