2011. június 10., péntek

ASOS HAUL

A testvérem kint él Dublinban és a legutóbbi látogatásáról sajnos lemaradtam, úgyhogy kárpótlásként megrendelhettem a már rég kinézett "cuccok" egy jelentős részét, ahogy a bátyám fogalmazott. Cucc.. Mintha valami olcsó drogról lenne szó. Bár ha belegondolok lehet, hogy mégis drog. De a létező legjobb fajta!
Ugyan a smink termékek szerelmese vagyok, most mégis a ruhákra és a kiegészítőkre koncentráltam. Tudom, hogy elkerülhetetlen egy egész életen át arra törekedn, hogy ne jöjjön szembe veled az utcán a ruha, a cipő, sőt még az ékszerek se, amiket éppen viselsz, de azért én igyekszem.. :)
Határozottan más stílus képviselek, mint a két nálam jóval aktívabb bloggerina, erre a következő képek bizonyítékul szolgálnak. Szóval nem kell meglepődni a hirtelen ízlésváltozás miatt! :)
Tehát íme a jelenlegi boldogságomat kiváltó szépségek sorozata:



Lipsy Insinct Animal Gathered Side Scoop Neck Dress - Már volt alkalmam viselni és a pozitív visszajelzések mellett én is remekül éreztem magam benne, úgyhogy Ő a favourite!



ASOS Pleated One Shoulder Dress - Amikor először belebújtam, ősztönösen a ruha alatt maradt az egyik karom. A redős anyag lehetővé teszi, hogy úgy is hordható legyen és nekem ez a megoldás sokkal jobban tetszik. Gyönyörű amikor az ember felemeli a karját és a szellő meglebegteti ezeket az intenzív színeket.


Vero Moda Twist Back Dress - A szükségesnél eggyel kisebb méret kellett volna, mert igen bőszabású, de egy övvel könnyedén megoldható a probléma.


ASOS Chiffon Overlay Embellished Shift Dress - Ilyennel még nem találkoztam. Ez a ruha szó szerint nehéz eset. A fátyol alatt lévő kövek (amiket a kép nem igazán ad vissza) elől-hátul megtalálhatóak és egész komoly súlyuk van. Ettől eltekintve nem bántam meg, nagyon szép darab. :)







ASOS Wraparound Claw Clamp Bracelet - Az egyik leglátványosabb darab. Úgy gondolom, hogy megosztó lehet az emberek szemében, mivel nem egy mindennapi darab. Valakinek vagy nem tetszik, vagy megőrül érte. Szerintem mondanom sem kell, hogy én melyik táborba tartozom...











ASOS Leopard Dorr Knocker Bracelet - Mit mondhatnék, szeretem a különlegességeket. Remekül mutat a csuklón.









ASOS Wrapped Snake Earrings - Nem éppen vagyok ofidiofóbiás (kígyó-iszony). Létezik olyan, aki egy ilyennek már a látványától megborzong, (pl. saját édesanyám..:D) de én odavagyok érte.








ASOS Oversized Metal Snake Ring - A méretet illetően kicsit tévedtem, de a kisujjon is eléri a kívánt hatást. ;)








ASOS Snake Ring With Wrapped Body Shank Detail - Veszélyesnek tűnhet, de meglepően kényelmes, a kígyó feje tökéletesen simul az ujjakra. Egyenlőre még nem akadt bele semmibe. :D





ASOS Double Spike Through Finger Ring - Ha már polgárt pukkasztok, akkor szóljon nagyot!
Nagyon komoly darab, imádom! :)





Paul And Joe Limited Edition Spring Creation Lipstick - Csodás szín, kellő fénnyel és csillogással exkluzív külsővel. Nem véletlenül limitált kiadású!





POP Pretty Puzzle Exe Palette - Szép és erőteljes színek. Egyetlen hibája, hogy nem túl stabil a csomagolás, könnyen törik. (sajnos tapasztalatból mondom)





Models Own Neon 5 Piece Brush Set - Kép alapján nagyobb méretű ecsetekre asszociáltam, de a minőség kárpótol.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...