2011. július 14., csütörtök

Random Inspiration

..aka képek amik megfogtak az utóbbi időben.

 Blake Livelyhoz szerintem nem kell mit hozzáfűznöm. Beautiful as ever..




 D&G Spring. A legvidámabb tavaszi kollekció, imádom a virágmintáit és a színeit.

 Karlie Kloss street style. Elvileg most összejött Joe Jonas-szal. hmm... Ashley Greene után furcsa váltás.. vagy csak nekem az?

 Minka Kelly szerintem gyönyörű és nem értem mért nem adnak neki főszerepeket. A jövő csillaga.

 Mert ez így van!

Blair&Chuck. örök kedvenc páros.

Backstage

 Lányból vagyok, na.:D eye candy a javából..:)

 Minka Kelly & Leighton Meester a 'The Roommate' premierjén.

AHHHHHHH. Noah Mills, szeretlek!!

 Camilla Belle és a napi bölcsesség

 Fendi Backstage

Karlie Kloss.. nagyon tetszik ez a sima póló + fekete mellény kombó.

 Kérsz kólát? ;]

Hogy én ezt mennyiszer feltenném..

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...