2011. december 13., kedd

Outfit of the Day 111213

Huhhh. Ti hogy álltok a karácsonyi bevásárlással? Én ma kezdtem el, és sikerült egy azaz EGY embernek megvennem az ajándékát 3 óra alatt. Szép teljesítmény. Najó, ehhez hozzátartozik, hogy ebédeltem meg kávéztam is..:) A lényeg, hogy egyik barátnőm kérésére ez a hét is 'no jeans week' lesz, ezt már egyszer csináltam, ITT megtudod nézni. Na mindegy, szóval most igyekszem a kedvenc farmerjaimat félretenni, és többet járni szoknyában, ruhában, rövidnadrágban.. Ma az egyik kedvenc téli kötött ruhámban voltam, azóta is sajnálom, hogy nem vettem meg több színben..








RESERVED CSIZMA, BLÉZER
H&M ING, LEGGINGS, KARKÖTŐK(feketék)
MANGO RUHA
STRADIVARIUS TÁSKA
BIJOU BRIGITTE KARKÖTŐ(ezüst)
KATA GYŰRŰI :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...