2011. április 14., csütörtök

Hairstyles 2011

Se Dóri, se Evelyn, se én nem vagyok otthon ebben a témában, de azért összegyűjtöttem pár képet, hogy milyen hajviseletek divatosak idén..:) Remélem találtok majd olyat, amit ti is megtudtok valósítani - akár egy fodrász segítségével, akár magatoknak. Összességében a természetesség a fontos, vagy legalábbis hasson úgy a frizurád:).

Hosszú haj

Duplakonty.. nekem nagyon bejön, ki is fogom próbálni.(bár szerintem a siker esélye elég csekély:D)
Katt IDE a step-by-step képekért (angol tudás szükséges!)
Michael Kors S/S'11

Fonott konty.. tetszik, de tuti hogy elég bonyolult az elkészítése. Egy nyári napon eltudnám képzelni magamon:)

Erre nincs jobb szó, olyan mint egy madárfészek:D!! Mit ne mondjak elég érdekes.. ha azt akarod, hogy senkinek ne legyen olyan frizuja min neked, akkor ez a tuti befutó..:D
Chanel Pre-Fall '11

Rövid haj

Hullámos bubi. Na ilyenkor kapok kedvet a rövid hajhoz, szerintem ez nagyon jól néz ki!!:) Ha neked is ilyen hosszúságú, mindenképp próbáld ki.;)
Caitlin Stasey

Ha pedig nagyon bátor vagy, ajánlom az ún. pixie crop-ot, az extra rövidet. Már biztos láttad - egyeseket megbotránkoztató - Emma Watson új haját. Emmának jól áll, de én azért maradok a hosszúnál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...