2011. május 1., vasárnap

Make up of the day

Tekintettel erre az ismét lelombozó, esős időre, gondoltam elfoglalom magam és alkotok valami kékes sminket, ami tükrözi a jelenlegi helyzetet. Ám úgy tűnik az elmém nem hajlandó elfogadni, hogy ilyen az idő, amikor már rég meztelenül kéne napozgatnunk.. Úgyhogy az ecseteim csak át-át járkáltak kezdetben a zöld színbe, később a sárgába.. :) Ezáltal a végeredmény határozottan pozitívabb lett!



Miután elkészültem, rájöttem hogy nem sikerült teljes mértékben kiélnem magam, ami a sminket illeti :) Úgyhogy mivel az asszimmetria hű híve vagyok, ami a nem hétköznapi sminkelést illeti, kicsit tovább fejlesztettem az alapot.



Használt termékek:
  • alapozó: MAC Mineralize Satinfinish SPF15
  • púder: Chanel Poudre Universelle Compacte
  • korrektor: Eclipse Concealer Palette
  • pirosító: Estée Lauder Deluxe All-Over Face Compact
  • szemceruza: Astor Eye Artist Waterproof Kajal
  • szempillaspirál: MAC Magic Waterproof Mascara
  • szemhéjfestékek: L.A. Colors EP108 Tropics, 88 Original Makeup Palette, Gel Liners Sky Blue

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...