2011. október 18., kedd

Make Up Trends - Fall/Winter

FÉMES FÜSTÖS SZEMEK
Egy kis metál szemfesték a füstös szemeidet egyből lenyűgözővé varázsolja.

MÉLYVÖRÖS RÚZS
Ez mondjuk szinte sohasem megy ki a divatból, szóval gyerünk, fektessetek be egy előnyös árnyalatba..;)

ELKENŐDÖTT FEKETE SZEMFESTÉK
Ezt mondjuk annyira nem javasolnám, dehát van ahol ez se lenne olyan rossz viselet..:D

MONOKRÓM SZEMEK ÉS SZÁJ
Az alapszíneknek nem kell unalmasnak lenniük, sőt!

HATALMAS SZEMPILLÁK
Ha nem szeretsz a sminkeddel pepecselni, mint például én.. akkor ez lesz a kedvenced.:)

MATT AJKAK
Nem sok lánynak áll jól, de akinek igen, az hordja bátran, mert nagyon dögös!!

KIPIRULT ORCA
Szintén nekem találták ki. Kb. fél perc megcsinálni, funfunfun!

BARACKSZÍNŰ SZÁJFÉNY
Egyszerű, de nagyszerű. Szintén nem nagyon megy ki a divatból..

FÉNYLŐ ARCCSONTOK
Ezt is lájkolom, bronzosítóval elég egyszerű lehet megvalósítani (vagy nekem nem annyira:D).

CSILLOGÓ SZEMEK
Mi szexibb a fényes ajkaknál? Csillogó szemek. Wow..

HATÁROZOTT SZEMÖLDÖK
Na ez nem az én esetem, meg alapból nem is tudom kinek állna jól?!:D

ARANY TUSVONAL
Uuuuu ez nagyon izgi, bulikba bevethető.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...