2011. október 27., csütörtök

This Week's Best Dressed Celebrities

9. A most már hivatalosan is terhes Jessica Simspon csak a Celine táskája miatt került be a listára. Mert az csillagos 5ös. Végül is a többivel sincs baj, csak a leggings nem nadrág. Főleg ilyen alkatra nem..


 8. Imádom Fergie Paule Ka bőrrövidnadrágját. Én is hasonlót vettem pár napja, szóval ezért jár a pirospont, meg a cipőért is. A blúz meg elmegy.

 7. A mindig csinos Rosie Huntington-Whiteley-ban most sem kellett csalódni, gyönyörű ebben a Richard Nicoll koktélruhában. Mondjuk ilyen alakkal nem nehéz..:)

 6. Kate Middleton vagyis bocsánat, Duchess Cathrine kistesója ismét hibátlanul néz ki munkába menet, szerintem Pippa-t még nem is láttam rosszul felöltözve..

 5. Kate Bosworth ruhája máson nem tetszene, de neki sikerül feldobnia.

 4. Najó, erre nem lehet mást mondani, Miranda Kerr igazi MILF. Szeretnék én is kinézni szülés után. Nagyon szép ez a Michael Kors estélyi amiben a Victoria's Secret Fantasy Bra-jának a launch partyján viselt.

 3. Na ÍGY kell kinézni, mint Julianne Hough, amikor az emberlánya elmegy vásárolni. Kényelmes, mégis szuperül néz ki. És sikítsatok, ha valahol láttok ilyen bőrkabátot elérhető áron, mert nekem KELL.

 2. Az Olsen ikrek húga - Elizabeth igazi fashion-icon. Ez a blézer vmi hihetetlen jó.. És a cipőjének a színe is nagyon el lett találva. Én is ilyen lábakat szeretnék..

1. LC nude szettje pedig... követendő példa, az biztos. LOVE it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...