2011. november 27., vasárnap

November Wishlist

Itt van a top 10 most wanted november hónapra. A Proenza Schouler PS1 táska már a megjelenése óta kedvencem, minden színben, anyagban, méretben jöhetne, a vesémet is odaadnám érte (najó just kidding, de nem sok hiányzik hozzá!:D). A szürke kis kabátka tökéletes lenne ebben a hidegben, szuperül lehet vele rétegezni. Michael Kors órái igazából állandó részei lehetnének a kívánságlistámnak, imádom őket egytől-egyig! A három pulcsi már a karácsonyi őrület miatt került be, nagyon jók a minták. És milyen melegek is lehetnek, hmm..:) A strasszos magassarkút szilveszterre húznám fel, gyönyörűséges. A karkötő olyan különleges, egy sima póló-farmer kombót is feldob. Az utolsó kettő pedig azért került be mert mostanában flitter és bőr mániám van. Szóval ha bárki lát hasonlót (főleg a nadrág kéne), az sikítson. Köszöntem.




 Proenza Schouler PS1 táska

Diane von Furstenberg blézer

Michael Kors óra

Moschino pulcsi

Markus Lupfer pulcsi

Aubin & Wills pulcsi

Yves Saint Laurent cipő

Bottega Veneta karkötő

Haute Hippie szoknya

The Row bőrnadrág

4 megjegyzés:

  1. hát nem tudom, mennyire aktuális vagy neked ez mennyire elfogadható, de olyan fekete flitteres szoknya elég sok van a sugárban lévő nagy hádában. :D én úgy láttam, van több is, jó állapotúak és nem is drágák.

    VálaszTörlés
  2. hogy hol?:D pécsi vagyok és ilyenről még nem hallottam. pesten található ez?

    VálaszTörlés
  3. oh bocsánat, nem írtam, de igen, pesten, konkrétan egy turi, azért is írtam, hogy nem tudom, megfelelő-e. pécsen sajnos nem ismerek semmi boltot.

    VálaszTörlés
  4. köszi a tippet, majd ha arra járok csekkolom!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...