2011. november 28., hétfő

This Week's Best Dressed Celebrities

 9. Evan Rachel Wood egy kávéért ugrott el ebben az 'edgy' outfitben. Eléggé rendben van, a Proenza Schouler táskáért (vki ajándékozzon már megy egy ilyennel, napról napra jobban vágyom rá..) pedig megy a pirospont.

 8. Még a londoni reptéren is csinos Gwyneth Paltrow. De a nagy kérdésem, hogy hogy lehetnek ilyen lábai 40 fölött?! Life isn't fair.

7. Bőrgatya? Pipa. Csíkos felső? Pipa. Blézer? Pipa. Magassarkú? Pipa. Ilyen kombóban lehet rosszul kinézni? Nem. Ezt a magyar származású színésznő, Rachel Weisz is tudja.

 6. Ugyan a szettjével Eva Mendes csak a hatodik helyre került be, pasijáért egyértelműen NUMBER 1. Szerintem nincs most élő férfi aki jobban bejönne nekem, mint Ryan Gosling. És hogy a képen épp Párizsban sétálgatnak..... FUCK.

 5. Hollywood új üdvöskéje, Chloe Moretz, tudja hogyan kell LA-be betoppanni. Vérbeli little fashionista. Kíváncsi vagyok pár év múlva mi lesz belőle.

 4. És nem, még mindig nem hibázott. Kijelenthetem, hogy Duchess Catherine kicsi hugicája, Pippa Middleton az egyik legjobban öltözött nő a világon.

 3. Miranda Kerr kisfiával, Flynn-nel New Yorkban. A legszebb anyuka, semmit kétség. Ja és nem fair, hogy mindenkinek bőrgatyája van, én meg sehol sem találok igazán jót..:(

 2. Hilary Duff a tökéletes példája, hogy hogyan kell terhesen öltözködni. Hibátlan, imádom. A zöld statement nyaklánc különösen tetszik.

1. Miranda pedig ismét duplázik. Esküszöm, nem ember ez a nő. Szerintem még sose láttam olyan képet, amin rosszul nézett volna ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...