2012. január 5., csütörtök

January Wishlist

Megint egy ideig eltűntem, sűrű az élet..:) De most mivel betegen fekszem itthon, bőven van időm az online boltok kínálatát böngészni, és összeállítottam a januári kívánságlistámat. Mivel már elkezdődtek a leárazások, főleg onnan vannak a ruhák, mondjuk ezek még így is a (dollár)milliomosnak-kell-lenned-hogy-nyugodt-szívvel-megvehessed-őket kategória. A két póló és a pulcsi azért kerültek be, mert mint már kb. 100szor mondtam, imádom az egyszerűséget, az egyszerű dolgokat. A régóta áhított bőrnacit még mindig nem sikerült beszereznem, már kinéztem, csak még nem volt időm elmenni érte. Remélem még lesz a méretemben. Bikini.. ohh igen, én már elkezdtem tervezni a nyaramat. Ez tökéletes lenne hozzá. A ruha nem annás, de mostanában annyit bulizok (ami kezd a vásárlás rovására menni), hogy elférne a ruhatáramban. A kardi a mintájával fogott meg. Most mondd, hogy nem bújnál bele?!:) ohhh, az a Marc Jacobs táska. Már régóta szeretnék piros táskát, de elérhető áron még nem láttam olyan darabot, ami értem kiabált volna. Egyszer, majd, csak lesz egy. Milyen jó színe van már ennek a csizmának?! És milyen kényelmesnek tűnik. Végül a nyaklánc azért fogott meg, mert van egy hasonló gyűrűm.. Azt a holnapi posztban mutatom meg, ASOS-ról van.:)

3.1 Phillip Lim póló

Joseph pulóver

ALICE by Temperley bőrgatya

Undrest póló

Zimmermann bikini

Bird by Juicy Couture ruha

Paul & Joe Sister kardigán

Marc Jacobs táska

Miu Miu csizma

Emilio Pucci nyaklánc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...